Klachten zijn er om gehoord te worden...

Wij werken met een onafhankelijke partij die altijd aandacht heeft voor jouw verhaal...

Heb je een klacht?

Dien je klacht direct in en u hoort binnen 24 uur van ons!
A blurry picture of the krachtenportaal zorg logo

Phase 1 is aangesloten bij KlachtenPortaal Zorg...

Uiteraard hopen we dat je eerst met ons in gesprek wilt gaan over je klacht. We kunnen dan samen kijken naar een oplossing die voor jou werkt. Heb je echter het gevoel dat je er met Phase 1 niet uitkomt? Weet dan, dat je altijd bij KlachtenPortaal Zorg terecht kunt. Zij zijn de onafhankelijke partij die klachten registreert en optreedt als bemiddelaar tussen ons en jou. Zo ben je ervan verzekerd dat jouw klacht altijd gehoord wordt: een geruststellend gevoel! Klachten worden binnen 4 weken afgehandeld.
Meer informatie
Phase 01 klachten procedure

Je hebt een klacht, en nu?

We hopen dat je met je klacht eerst bij ons terecht wilt. We hebben dan de kans om naar je verhaal te luisteren en doen er alles aan om er samen met jou uit te komen.
Als je een klacht bij ons in dient, dan komt deze terecht bij de vestigingsmanager. Hij of zij gaat dan met jouw klacht aan de slag. In de regel handelen we klachten binnen 4 weken af. Mocht je het gevoel hebben dat dat niet lukt, dan kun je bij KlachtenPortaal Zorg terecht: een onafhankelijke partij die met jouw klacht aan de slag gaat!
Een klacht indienen bij Phase 1

Hoe dien je een klacht in bij KlachtenPortaal Zorg?

Het Klachtenportaal Zorg is een onafhankelijke partij die door Phase 1 gevraagd is op te treden als bemiddelaar mocht je het gevoel krijgen er met ons niet uit te komen. We vinden het belangrijk dat je het gevoel hebt gehoord te worden. Het indienen van een klacht via het KlachtenPortaal Zorg doe je door op de onderstaande button te klikken. Je komt dan direct bij het klachten formulier. 
Een klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg

Liever direct bij de gemeente je klacht indienen?

Je kunt er ook voor kiezen om direct bij je gemeente je klacht in te dienen. Dat kan op verschillende manieren, afhankelijk van de gemeente waar jij je zorg ontvangt. Klik op jouw regio om direct naar de klachten procedure te gaan van jouw regio!
  • Gooi & Vechtstreek

    Ontvang je de zorg van Phase 01 in de regio Gooi & Vechtstreek? Dan kun je via onderstaande button rechtstreeks je klacht indienen via het regionaal klachtenmeldpunt. Een vertegenwoordiger van de regio gaat dan met jouw klacht aan de slag!


    KLIK HIER 

  • Breda

    Gebruik de volgende link om je klacht in te dienen rechtstreeks bij de gemeente Breda: 


    https://www.breda.nl/klacht-indienen/multiform 

  • Gouda

    Informatie volgt

  • Alkmaar

    Informatie volgt

Phase 01 klachten procedure

Klachten zijn er om gehoord te worden...

Wij werken met een onafhankelijke partij die altijd aandacht heeft voor jouw verhaal...

Heb je een klacht?

Dien je klacht direct in en u hoort binnen 24 uur van ons!
Share by: